FANDOM

Stella Maynard
Data urodzenia
Znana także jako Stella
Płeć Kobieta
Kolor włosów
Kolor oczu
Rodzina
Zawód

Stella Maynard – przyjaciółka Ani Shirley z Seminarium Nauczycielskiego (Queen's Academy).

Biografia

Urodziła się gdzieś na Wyspie Księcia Edwarda. Chodziła tam do szkoły, a później zapragnęła studiować w seminarium. Zdała testy i dostała się do Queen's Academy.

Queen's Academy

We wrześniu 1879 roku Stella rozpoczęła naukę w seminarium. Rok później do jej klasy dołączyły Ania Shirley i Priscilla Grant, które zdecydowały się na przyspieszony kurs. Dziewczyny przez ten rok zdążyły się do siebie zbliżyć i zaprzyjaźnić. Ania wspominała o niej w listach do Diany Barry, zastrzegając, że przyjaźń jej i Stelli nie jest ważniejsza od przyjaźni z Dianą.

W czerwcu 1881 roku Ania, Prissy i Gilbert ukończyli szkołę, jednak Stella została w seminarium na trzeci rok nauki. Po ukończeniu Akademii podjęła posadę nauczycielki w jednej ze szkół i uczyła tam dwa lata.

Uniwersytet Redmond

Stella została studentką na uniwersytecie wraz z Anią, Priscillą, Philippą i Gilbertem. W trakcie nauki dziewczęta wynajęły razem domek Ustronie Patty. Gospodynią była Ciotka Jakubina, jej własna ciocia. To ona zaprosiła ją do Ustronia Patty, wiedząc, że Elżbieta, jedyna córka ciotki wyszła za mąż.

Późniejsze lata

Po ukończeniu studiów Stella przeprowadziła się do Vancouver. Nie była na ślubie Ani i Gilberta. Wyszła za mąż i urodziła syna, który uczestniczył w I wojnie światowej od września 1914 roku razem z Jackiem Wrightem, synem Pris, synem Jane i synami Philippy.

Osobowość

Ambitna, radosna i pełna wyobraźni dziewczyna. Należała do pokrewnych dusz Ani.

Wygląd

Występowanie